lørdag 1. november 2008

Ting 7, under tvil!

Wiki ser enkelt ut, tenkte jeg.
Leste og forsket, og satte i gang med oppgavene, etter å ha sett filmsnutten. "En bok jeg nettopp har lest" gikk greit. Den ligger der nå, ser jeg.
Men "En film jeg nettopp har sett", setter (flere) grå hår i hodet på meg. Jeg valgte "Mamma Mia!". Link, valgte url, fant adressen på IMDB, skrev inn, ok, "feil på siden"! Igjen, igjen og igjen! Prøvde å lagre innlegget mitt først, - "feil på siden"! Har gitt opp!
Fikk etter noe plunder til å "opprette en ny side". Merker at jeg ikke har erfaring med dette. Alt er nytt. Blir litt lei når jeg stamper og stamper og aldri kommer videre!
Men når det er sagt, ser jeg jo at dette er noe bibliotekene kan og bør bruke. Bokanmeldelser og bokønsker er det første som faller meg inn. Men sikkert mye mer!
Interessant å se historikk og dikusjon på Wikipedia. Har ikke sjekket hva som lå bak de fanene før!

1 kommentar:

Frode sa...

Hei. Ting 7 er gjennnomført. Det er flere som opplever feil når man skal legge inn lenke fra IMDB og jeg er ikke sikker på hvorfor det skjer.